2010. december 10., péntek

Szumma 10/12/10

Ma is nagyon sok mindenre rájöttem. Első sorban arra, hogy mennyi buta ember jár a szakomra. Egyszerűen képtelenek összehozni egy normális 10 perces kiselőadást, és azt úgy előadni, hogy minimális szinten érdekeljen a dolog és odafigyeljek legalább fél füllel, és ne azt halljam minden egyes szó után, hogy "ööö... ömmm... őőőő...". Illetve még arra sem képesek, hogy a tanárral elhitessék, hogy érdekli őket a dolog, vagy egyáltalán foglalkoztak a feladattal. Hihetetlen. És ilyenkor jövök rá, hogy mekkora szopás ez az egész, mert ugye én ugyanolyan diplomát fogok kapni, mint ők. És már előre félek, hogy akármilyen állásinterjún, ha meglátják a diplomám - PTE-BTK, Kommunikáció és médiatudomány szak, BA - lehet, hogy elszörnyedve fogják olvasni, és azonnal megmutatják, hogy merre van a kijárat. És tudom, hogy ez most úgy hangzik, mintha valami sznob, egoista kis k*rva lennék, aki fennhordja az orrát. Lehet, hogy ez igaz. De attól függetlenül nem szeretném, ha egy kalap alá vennének ilyen emberekkel. Nem akarok én gonosz lenni - vagy mégis, de egyszerűen ilyenkor jövök rá, hogy igenis meg kell szabályozni ezt az egész egyetemi oktatást... mert az nem okés szerintem, hogy valaki 2-esekkel meg 3-asokkal bukdácsol végig egy felsőoktatási képzést, és több utóvizsgát tesz, mint sima vizsgát. Középsuliban ez még oké, elnézhető, bár ott sem kellene, de ha egyszer már valaki jelentkezik egy főiskolára/egyetemre, legalább azért tegye, hogy tanuljon, még akkor is, ha szar az oktatás, hogy legyen szakmája, hogy értsen valamihez, ne pedig azért, mert buli ez az egész egyetemistának lenni dolog.
Másrészről jelentem, Pécsre is megérkezett a tél. Nem, még mindig nem havazik, de már kutya hideg van, amit azt hiszem, ennek a fergeteges északi szélnek köszönhetünk, ami még a Balatont is megmozgatta. Szóval kell vennem egy kesztyűt, mert majd lefagyott ma a kezem, amikor a Széchenyi téren próbáltam értelmes képet készíteni a karácsonyi dekorációkról. Hát mondanom sem kell, hogy nem sikerült. =(
Kezd Magyarország valami teljesen kaotikus, katasztrófák sújtotta területté válni, ahol egyik nap megdől a meleg rekord, másik nap viszont -20°C van (na jó, ez kicsit túlzás). A lényeg, hogy valami itt nagyon nincs rendben. "Globális felmelegedés van." - mondaná Zsuzsi, és talán igaza is lenne. "De legalább nem unatkozunk..." - válaszolnám én neki.
Aztán ma ráeszméltem arra is, hogy vannak még kedves emberek a világon. Voltam a Tudásközpontban, és a ruhatáros bácsitól kezdve, a biztonsági őrön keresztül a könyvtáros néniig és lányig mind kedvesek és segítőkészek voltak velem. Ezúton is köszönöm szépen nekik, hogy gyorsan végeztem a kölcsönzéssel! ^^ Persze maga az épület is nagyon szép és praktikus. Modern, de mégis el tudnám tölteni ott az egész napom, nem érezném idegennek a helyet. Kezdetben nem tetszett, láttam, ahogy épült és idegennek, szürkének tűnt kívülről az épület, másnak, mint amilyennek Pécset megismertem. De mostanra megszoktam, és meg kell hogy mondjam, hogy tetszik a dolog. Gratulálok hozzá, EKF-esek!
Utolsó gondolat a mai naplóbejegyzésemhez: annyira érdekes, hogy milyen meglepetéseket tartogat az internet. Mármint annak felhasználói. Írhatsz egy teljesen idegen valakinek egy levelet, és ő kedvesen, viccesen válaszol is neked, segít is, ahogy tud. Pedig nem ismer, nem tudja ki vagy, akár át is verhetnéd. De nem, ő vakon megbízik benned. Aztán utána nézel ennek az embernek, kideríted a nevét, hogy hogy néz ki, beleolvasol a blogjába, a hozzászólásaiba, és olyan, mintha ismernéd. De aztán ne felejts el feleszmélni, kedves Önmagam, mert ennek ellenére nem ismered, és végképp ő sem ismer téged, szóval csak csínján a zaklatással...! ;) De azért jó volt mégis tenni egy lépést. Legalább tudom, hogy ezen a vonalon haladni fog a szakdolgozatom. ^^

Kiegészítés: Ma megrökönyödve és felháborodva láttam, illetve hallottam, hogy a televíziózás egyik szégyene, a Való Világ egyik bejátszása alá A Gyűrűk Ura egyik soundtrackjét rakták be. Hát menjetek el a jó büdös ************-ba!!! Hogy merészelitek a világ egyik legcsodálatosabb zenéjét lealacsonyítani ilyen szánalmas műsorba?!? Kellett nekem átmenni a másik szobába tévézni, miközben ettem... Hát ez valami áhhhhgrrr... Nagyon mérges vagyok.

(Megjegyzés: Azért lett egy "elmegy" kép a térről, de mivel megint lelassították a netem, a képet majd később töltöm fel.
Megjegyzés 2.: Íme:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése