2011. március 2., szerda

Szakdogázás

Bár már kezd az agyamra menni ez a kérdőív kiértékelés dolog, mert azért 2785 választ végigolvasni kissé unalmas és fárasztó és fáj a kezem meg a vállam meg a szemem is gúvad kifelé a helyéről, vannak olyan hozzászólások, amik jobb kedvre derítenek. Például ezek (később még bővülhet L=):

"Semennyire, de szeretem a zsiráfokat."    ... Hát köszi, én is. :D

"Körülöttem felszintes emberek élnek."

"Néha tényleg azt érzi az ember, hogy akár ez egy szekta is lehetne."   Micsodaaaaa :O

Ez gyakran ismétlődik: "ASD."  xD

"Minden kérdésre 0."   Hány éves vagy? Mekkora az IQ-d? Stb. Azért kösz. :)

"Köszönöm, hogy kitölthettem. Viszlát."  Nincs mit. Viszlát. =D

"Online barátokkal évente 1-2szer összejövünk és iszunk, mint a gödény."  Ez mindent elmond.

"Nem igazán élem az ofline-ak életét." 

"He?"     He?



Most lehet, hogy gonosznak tűnök, de ezektől a beszólásoktól függetlenül nagyon hálás vagyok mindenkinek, hogy kitöltötték, mert tényleg sokat segítettek. Még akkor is, ha sok válasz értékelhetetlen, még az is válasz, és abból is sok mindent le tudok szűrni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése