2011. március 21., hétfő

Az a kérdés

Az a kérdés: Leszel-e a párom
Vagy inkább felkötöd magadat a nyáron?

Ha nem szeretnélek, ezt kívánnám neked.
Önző lélek, téged máshoz nem enged.

Nem is szeretlek, mégsem akarom.
Tiéd helyett inkább felvágom a saját karom.

Talán megtudom így, mi vagyok én.
Egy még élő, lüktetőn vérző lény?

Ha már sírni nem tudok, valamely gát rekeszti el,
mit tegyek, hogy szavaimat ne hidd el.

Nem vagyok valós, csak a képzeleted játszik.
Te sem vagy valós, csak a képzeletem játszik.

Elsétálunk egymás mellett, hazudunk magunknak,
másnak csak nem mondunk igazat.

Az a kérdés, mit akarsz? Hogy kit?
Én így nem akarlak. Nem értek semmit.

Mélyre ásott a szívbányász. Keresett téged,
hol nem voltál. A hullamosó végzett.

Minden fekete ott. Szép, tiszta fekete.
Nem volt fény, mi elért volna a fenékre.

Tükörre színeket festek. Elfuserált egy kép.
Meghajlott szín-lelés, de neked éppen elég.

Az a kérdés: Kell-e ez neked?
Repedt pohár csak megsebzi nyelved. S lelked.

Nemlétező álom az enyém. Tiéd más. És másvalaki.
Nem kellek, tudom. Csak mondanád már ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése