2011. december 31., szombat

A mutáns elefánt története

Szóval. Ugye szilveszter van meg minden, ilyenkor - többek között - kötelező a sajtos rúd. Apám csíkozza fel a tésztát, csináljon már ő is valamit, meg hogy anyum szerint ő "egyenesebben csinálja". Közben én pucolom a krumplit, próbálok koncentrálni a feladatra, ami nem is megy olyan könnyen, tekintetbe véve, hogy szerintem még mindig részeg voltam (vagyok) az előszilveszteri activityésguitarhero estétől. Közben ügyelem a csíkozást is, hogyazérna, tényleg jó legyen. Poénból benyögtem, hogy apa csináljon már egy elefántot, unalmasak ezek a kettes számrendszerből kiszökött rudak. De persze nem gondoltam komolyan, hátha ezzel elszakad a cérna, és anya kiakad. Röhögtünk egyet, aztán folytattuk tovább a dolgaink. Aztán mikor már minden létező krumpli feldarabolva nyüzsgött a langyos vizes medencében, odapislantottam megint az asztalon heverő tésztatömegre. Hát nem egy mutáns elefánt sandított vissza rám??? De. Lássátok, itt van ő, az orrszarvú, kétlábú mutáns Olifántom. Sajnos mivel degeneráltan jött a világra, nem maradhat sokáig életben, de boldog halált hal majd, és örök nyugalomra térhet az én bendőmben.
Boldogújévetmindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése