2011. február 13., vasárnap

Nem történt semmi

Felborított borosüvegből
lötykölődött ki az este fénye.
Glóriát rajzolt élénk vöröse
a porban burjánzó képre.

Kiüresedett vágyak hirtelen tettei
voltak azok a felhevült percek.
Lihegő lélekzajok mellett az elmém
hangja esztelenül kertelt.

Nem ígértél semmit.
Nem is vártam semmit.
Kértél volna, de én
nem adtam semmit.

Halkan kopogott a gondolat
józanságom bezárt ajtaján.
Kábult szemekkel meredtem
magunkra - futottam, mint Zalán.

Halk éjjeli szellőkben temettem el
sorra minden használható villanást.
Mire a csípős levegő elszakította
az édesen ragaszkodó kábulást.

Nem ígértél semmit.
Nem is vártam semmit.
Kértél volna, de én
nem adtam semmit.

Meztelenül libbent be ablakomon
a kéjes cigarettafüst megvetése.
Képtelenségemet vágta képemhez
hideg vízcseppek verése.

Illatos habokkal tüntettem el
kedves nyomát e csalásnak.
Csak fejfájást és bűntudatot
találtam magam mellett másnap.

Nem ígértél semmit.
Nem is vártam semmit.
Kértél volna, de én
nem adtam semmit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése