2011. február 21., hétfő

Ne.

Ne mondd, hogy azt hitted, mert hitem többé nem maradt.
Ne mondd, hogy egyek vagyunk, mert én fél sem vagyok.
Ne kérdezd, hogy jól vagyok-e, mert nem vagyok jól.
Ne kérdezd, hogy kérek-e valamit, mert tőled nem kaphatom meg.
Ne kérd, hogy maradjak, mert te sem maradsz itt.
Ne kérd, hogy beszéljek, mert nem hallasz meg a káoszodban.
Ne akard, hogy megbeszéljük, mert az nem változtat a múlton.
Ne akard, hogy felejtsük el, mert én nem tudom elfelejteni.
Ne akard, hogy felmenjek hozzád, mert én is akarom.
Ne akard, hogy aludjak, mert többé nem ébrednék fel.
Ne kérd, hogy menjek haza, mert nincs hova.
Ne kérd, hogy hallgassalak meg, mert hazudsz nekem.
Ne kérdezd, hogy ki vagyok, mert ezt neked kellene tudnod.
Ne kérdezd, hogy mit akarok, mert akkor már nem akarom.
Ne mondd, hogy számodra fontos, mert én nem vagyok fontos.
Ne mondd, hogy szeretsz, mert tudom, hogy elmúlik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése